sobota, 28 marca 2015

rude słodkości

przyznaję bez bicia - ostatnio katowałam wykrój na ktula. w którymś momencie trzeba było powiedzieć sobie... hmm.. no może nie "basta", bo za bardzo lubię maleństwa z mackami, ale stanowcze "czy byłaby pani tak uprzejma i chociaż na chwilę zajęła się czymś mniej przedwiecznym?";)
nie byłabym sobą, gdybym na stronie, z której pozyskałam jeden tak fajny wykrój, nie pogrzebała głębiej. wśród całej masy fantastycznych rzeczy, wypatrzyłam monthly crafting challenge. natychmiast się zapisałam i mam zamiar dzielnie wykonać każdy projekt. niestety, nie załapałam się na styczniowy pattern, przedstawiam za to pluszaka z lutego:) skrojone czekają już groszko-kurczaki z marca:) 

lisko-muffinka sprezentowałam koleżance. rudy drobiazg od rudzielca dla rudzielca:)

4 komentarze:

  1. no to teraz nie ma przeproś musisz działać i to nie w ktulstylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawaii ^^
    będzie piękna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy drobiazg! Idealny dla i od Rudzielca! :) Trzymam kciuki za wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń