poniedziałek, 25 czerwca 2012

i stała się jasność

i wszystkie już wiemy co dla kogo i kto komu:D zakończyła się właśnie kolejna wymianka na craftladies. tym razem tematem był owocowy koktajl. wszystkie panie stanęły na wysokości zadania i stworzyły prawdziwe cuda:) ja wylosowałam ka.ma.mi.  postanowiłam zrobić dla niej coś praktycznego. szczęśliwie, dla odmiany, nasze gusta są całkiem zbieżne i obdarowana jest zadowolona z prezentu, a ja nie nagłowiłam się nad nim tak bardzo jak przy poprzednim swapie. oto co trafiło do Kasi:
tak wyglądało z zewnątrz, a tak w środku:
Kasia pisała mi, że torba jest już intensywnie użytkowana na zakupach, a saszetka szybko znalazła dla siebie przeznaczenie i teraz pilnie strzeże nieukończonych jeszcze sutaszowych robótek:)
do mnie natomiast przyleciała paczuszka z Pomorza, od LichoNieŚpi. Licho doskonale trafiła w mój gust i zapotrzebowania:) notes marzył mi się od dawna, a kolczyki miały swój wielki debiut podczas mojego wielkiego debiutu;P (o którym innym razem^^), dosłownie 4 dni po otrzymaniu przeze mnie przesyłki:)
poza tym to moje pierwsze własne prywatne scrapy i wire-wrappy. jestem pod wielkim wrażeniem talentu mojej craftki i atrakcyjności tych technik, które troszkę przeze mnie były niedoceniane (zwłaszcza scrapy). do czasu - czyli dopóki sama nie wzięłam ich w łapki:) te wszystkie drobiażdżki i szczególiki - ach, do tej pory jak na nie patrzę, to robię mniej więcej taką minkę: *o*
:D

3 komentarze:

  1. Ależ przeuroczy jest ten portfelik - pomarańczka:D Soczysty i pozytywny:) Fajnymi rzeczami się obdarowałyście. Te kolczyki, które dostałaś są bossssskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pomarańczka. Bombowa!

    OdpowiedzUsuń