środa, 29 lutego 2012

gorączka sobotniej nocy

niedawno na forum craftladies skończyła się wymianka o takim właśnie tytule. byłam bardzo szczęśliwa, że wreszcie spełniłam wszystkie warunki, aby wziąć w niej udział, obmyśliłam sobie mnóstwo genialnych pomysłów pasujących do tematu, w podskokach pobiegłam się zapisać, a potem... wylosowano mi craftkęXD wszystkie moje koncepcje legły w gruzach i troszkę się podłamałam, bo jak tu zrobić coś w klimatach disco osobie, która nie lubi żarówiastych kolorów, geometrycznych wzorów czy cekinów, za to lubuje się w celtyckich plecionkach, stylu etno i aniołach... tej właśnie myśli się uczepiłam! i tak powstał Jan Trawolski, czyli anioł opiekun - specjalista od gorączki po sobotniej nocy;) mam nadzieję, że Alveaenerle przytuli się do niego w tych ciężkich poimprezowych chwilach:)

przechodząc do meritum, Janku, pokaż nam się!

jak widać, Janek jest bardzo nieśmiały... czyżby to dlatego, że wybiegł do nas w samej bieliźnie?;) Janku, ubierz się i wracaj do nas szybciutko!

noo, od razu lepiej. oto Janek w całej okazałości:)

Janek ma niecałe 20cm wzrostu i szkielecik z drucików, może więc poruszać kończynkami.

przy okazji muszę się pochwalić jaki śliczny prezent zrobiła mi Lil. jedna z cekinowych broszek na stałe zamieszkała już na mojej kosmatej czapie, a frywolitkowy komplecik czeka jeszcze na swój wielki debiut przy jakiejś specjalnej okazji:) jeszcze raz wielkie dzięki Lil:*

2 komentarze:

  1. he hehe gatki ma odleciane :))))))czadowy :)))))broszki tez piekne dostalas :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Janek nie jest nieśmiały, tylko zapewne namyślał się, jak zrobić wrażenie! :D

    OdpowiedzUsuń