piątek, 13 stycznia 2012

zmalowańce

nawet nie zauważyłam, kiedy zleciały pierwsze dwa tygodnie nowego roku. zwłaszcza, że zeszły weekend upłynął mi na ponownym obchodzeniu sylwestra;) niemniej jednak, coś się w tym czasie udało zmalować (tak tak, bo tym razem w ruch poszły farbki do tkanin) i na pierwszy ogień pójdzie dziś zakupówka z elficą/nimfą czy jakkolwiek nazwać to stworzenie. przy okazji wygrzebałam inną torbę w podobnym stylu, której jeszcze, sama nie wiem czemu, nie miałam okazji tutaj pokazać. przedstawiam zatem dwie mroczne panie (z czego jedna mocno niedożywiona;) )








rąsie mi ostatnio opadają jak mam się zabrać za robienie zdjęć przy tej okropnej pogodzie... ale chyba nie jestem jedyna, prawda?;)

1 komentarz:

  1. ta z elficą bardzo ale to bardzo ładna. Taka elegancka i gaficzna

    OdpowiedzUsuń